Brightfish straft reclamemakers en adverteerders - The Fat Lady

In een jaar dat de ene kaskraker na de andere volle zalen trekt, is de bioscoop the place to be. Dat hebben al heel wat reclamemakers en adverteerders goed begrepen. Om ook de anderen wakker te schudden en aan te sporen om cinema in hun mediamix op te nemen, besloot Brightfish (de regie van bioscoopreclame) om het zweepje boven te halen.

Met een flinke knipoog, speelde The Fat Lady en Brightfish in op het schuldgevoel van iedereen die de kans had laten liggen om een groot publiek te bereiken dankzij het succes van 50 Shades of Grey. ‘Straf jezelf!’, was de boodschap. Een bijgevoegd zweepje liet weinig aan de verbeelding over.

koen@thefatlady.be

Lees meer over

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.