Expertise - The Fat Lady

dec 17 14

Expertise

Tim Camerlinckx
Wat doen we precies?

 

The Fat Lady denkt na over merkverhalen, vertaalt die in kwaliteitscontent en communicatie en brengt die via owned, paid en earned media. Dat kan gaan over:

Campagnecontent:
Een contentmarketingcampagne met een tijdelijk karakter, gebruikmakend van advertisingtechnieken met een contentinvulling. Ideaal om een tijdelijk thema of een kortetermijnobjectief op de kaart te zetten of een langlopend contentprogramma op te starten.

Magazines:
Ondanks alle onheilsberichten, houden magazines stand. In geen enkel ander medium kan je zo uitgebreid je verhaal kwijt. The Fat Lady (voorheen Het Salon) won reeds heel veel prijzen met haar magazines.

Social media:
Hoe laat je je inspanningen op social media renderen? The Fat Lady beheert en promoot verschillende socialmedia-accounts van haar klanten.

Contentplatformen:
Een contentplatform trekt mensen binnen met brede, inspirerende content en leidt hen via meer gerichte content naar zachte en harde conversies.

PR:
Je kan geen contenttraject opzetten zonder pr. Meer nog: als je content niet PR-able is, heb je wellicht de lat niet hoog genoeg gelegd.

Native advertising:
Native advertising maakt gebruik van het bereik, de context en het vertrouwen van een bestaand platform of medium. Relevante content verzoent het commerciële met het redactionele.
We begeleiden bedrijven en merken, waarbij we ons omringen met specialisten in specifieke domeinen.

 

The Fat Lady – a content advertising agency

 
The Fat Lady is een hybride communicatiebureau met een achtergrond in content en advertising.

CONTENT – Het Salon werd opgericht in 2005 als customer magazines agency, met klanten als Opel, colora en CM. Het evolueerde naar customer media en contentmarketing voor klanten als Rabobank.be, VUB, UZ Brussel en Stad Gent. Het werk van Het Salon werd doorheen de jaren op vele internationale podia gelauwerd.

ADVERTISING – markee werd opgericht in 1993, met klanten als Eli Lilly en de toenmalige VUM-groep. markee ontpopte zich met zijn visies op advertising tot een trendsetter in de sector en maakte onderscheidend werk voor merken als Microsoft, Brightfish, NMBS Europe, 11.11.11 en Barco.
Content en advertising werden samengesmolten, waarbij aan de ene kant content actief  wordt gepromoot en aan de andere kant advertising wordt gemaakt met content inslag.

 

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.