BRI-new-identity - The Fat Lady

Toen de Belgische regie voor bioscoopreclame uit de internationale groep Screenvision stapte, was er nood aan een nieuwe corporate identity en een sterke branding.

In een eerste strategische fase bepaalden we de visie en missie van het bedrijf. Die vormden de basis voor een namestorming sessie die een shortlist van namen opleverde. De shortlist verfijnd, de visuele mogelijkheden afgetast. ‘Brightfish’ kon iedereen bekoren.

De verrassende naam en het speelse, creatieve logo vormden de basis voor een complete huisstijl, een gloednieuwe website en de cinema-ident die het reclameblok aankondigt in de bioscopen.

Benieuwd hoe we het nieuwe merk in de markt hebben gezet? Bekijk ook de campagne.

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.