CAVA? Magazine - The Fat Lady

The Story

Zorgverzekeraar CM is begaan met het welzijn van de gemiddelde Vlaming. Maar als marktleider kan je niet overal tegelijk zijn om dit te vertellen. çava? magazine werd in 2007 in het leven geroepen om net dat te onderstrepen. çava? speelt in op wat leeft, ook de minder evidente thema’s, waardoor het regelmatig de pers haalt.

Efficient use of media

Het çava? printmagazine is voor CM een efficiënte manier om vier keer per jaar bij 1,2 miljoen Vlamingen zijn propositie van solidariteit uit te dragen. Het speelt in op waar de Vlaming mee zit en hoe we hem kunnen helpen: met zijn ziekenhuisfactuur, gezondheid, gelukkig zijn, enzovoort.

Elke editie is na de release ook digitaal beschikbaar via www.cava-magazine.be. In elk nummer wordt een groots onderzoek opgezet rond thema’s als vriendschap en pesten. De resultaten daarvan krijgen telkens veel gehoor in de media. Op Facebook post çava? magazine regelmatig interessante updates die aanleunen bij de gepubliceerde artikels.

Ontvang de laatste editie

Wil je onze publicaties in het echt zien?
Vraag dan hier een exemplaar aan dan zorgen wij dat het in je brievenbus beland.

Resultaten

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.