GCO-band - The Fat Lady

Hoe kunnen we een magazine maken dat gedragen wordt door het personeel en tegelijk ook een handige tool is? Dat was de vraag die we ons stelden bij de opstart van gent&co.

De inhoud werd meer op maat van het publiek afgestemd, met hen en Gent in de hoofdrol. En bovendien ziet het er ook nog goed uit: een frisse vormgeving, met veel foto’s, kaderstukken en citaten.

Het personeel reageerde zeer enthousiast, wij nog meer toen we in 2014 ook nog de de prijs voor het Beste Belgische personeelsblad wonnen op de BVIC Awards.

“Never change a winning team,” moet Stad Gent gedacht hebben, toen ze na een pitch in 2015 het vertrouwen verlengden in The Fat Lady voor het maken van gent&co.

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.