Leren over leren - The Fat Lady

THE STORY

Kluwer Learning heeft een eigen aanpak wat ‘learning’ betreft. De beste manier om het te leren kennen is er één te volgen, de tweede beste is hun aanpak onderschrijven met de meningen en visies van hun klanten.

Aanpak

Het digitaal Kluwer Learning magazine biedt hulp en inzichten aan HR-managers en CEO’s. Twee CEO’s discussiëren over hoe je omgaat met burn-out, KBC getuigt hoe ze hun productiviteit verhoogden, hoe creëer je geluk op de werkvloer met well@work programma’s, enzovoort.

De technologie, het design van het magazine en de creatieve invalshoeken zorgen er voor dat de content zo aantrekkelijk mogelijk voorgesteld wordt. Een terugkerend item is de ‘Blind date’, waar twee professionals, die elkaar niet kennen op een afgelegen locatie samengebracht worden, voor een tête à tête, als ware het een blind date.

blind date

   

Er wordt bewust niet gesproken over specifieke opleidingen, daar zijn andere kanalen voor. Met dit magazine zetten we vooral de brede kennis en het opinion leadership van Kluwer Learning in deze sector neer.

BEKIJK HIER HET DIGITAAL MAGAZINE

RESULTATS

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.