The Fat Lady en Invisible Puppy zetten zichzelf op de kaart - The Fat Lady

Hoe promoot je een seminarie rond content en distributie? Met kwaliteitsvolle content en slimme distributie natuurlijk. Hier lees je hoe we alle registers open trokken om Twenty Thoughts Before Noon in de kijker te zetten.

Twenty Thoughts Before Noon

The Fat Lady is een content advertising agency dat focust op het maken van kwaliteitsvolle content. Invisible Puppy is een agency gespecialiseerd in content distributie. Samen zetten de twee agencies #20thoughts op poten: een event dat deze twee topics in de kijker zet.

Zowel voor, tijdens als na het evenement grepen we elke kans om het over onze business te hebben met beide handen.

Voor: de aankondiging

Stap één? De doelgroep op de hoogte brengen van dit niet te missen evenement.

Het belangrijkste wapenfeit waren een aantal gerichte e-mails naar klanten en prospecten: ‘90% van wat Koen en Tom zeggen is niet interessant voor jou. De andere 10% hoor je op Twenty Thoughts Before Noon’. Leuke filmpjes op Facebook speelden hier handig op in.

Daarnaast kwam het evenement ook uitgebreid aan bod via blogposts op de eigen websites, native advertising en PR in de vakbladen. Wie er de dag zelf niet bij was, kon alvast niet zeggen dat hij van niets wist.

Daarnaast kwam het evenement ook uitgebreid aan bod via blogposts op de eigen websites, native advertising en PR in de vakbladen. Wie er de dag zelf niet bij was, kon alvast niet zeggen dat hij van niets wist.

Tijdens: trending!

Ook tijdens het event werd er duchtig over #20Thoughts gecommuniceerd. Dankzij tweets van beide agencies en de aanwezigen was het event al snel trending op Twitter.

NOG EEN KEER?

Het event was helemaal uitverkocht (en dat voor een eerste editie!) en resulteerde in drie direct sales, maar nog belangrijker waren de zeer enthousiaste reacties van ons publiek.

“Veruit één van de beste events waar ik de laatste jaren geweest ben. Geweldig concept. Volgend jaar weer?”

-Britt Marlier, Xerius

“Hapklare kijk op content, bedankt 20Thoughts!”

– Jeroen Gaudissabois, Porter Novelli

“Een zeer gevarieerd programma met een duidelijke rode draad. Knap! Volgende keer ben ik er zeker opnieuw bij.”

-Jonas Braun, Lidl

“Een verfrissende en inspirerende aanpak. Écht uniek!”

-Peter Van Hees, KBC

De tweede editie staat gepland voor juni 2017.

Na: enkele thoughts

Na het evenement deelden we de reacties en indrukken van bezoekers via korte filmpjes op Facebook. De belangrijkste Thoughts kregen aandacht op de blog van zowel The Fat Lady als Invisible Puppy.

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.