TIL-glossymag - The Fat Lady

Broederlijk Delen zocht een niet-opdringerige manier om het startschot te geven voor zijn nieuwe vastencampagne. Content marketing bood de oplossing, met de éénmalige publicatie van het magazine Tilak zetten we de armsten van India in de kijker en toonden we hoe ze met onze steun hun talent gebruiken om uit de armoede te geraken. De vorm van het glossy magazine, verdeeld in de krantenwinkel, onderstreepte extra de problematiek. In het Westen heb je als beroemdheid pas iets bereikt als je een eigen personality magazine uitgeeft. Niemand verwachtte dus een glossy met daarop de kasteloze Indiase vrouw Tilak in de hoofdrol.

Tilak magazine kon rekenen op de medewerking van BV’s zoals Pieter Embrechts, Nic Balthazar, Kristien Hemmerechts en Marleen Merckx. Spot de BV’s in het teaserfilmpje, maar luister vooral naar de onderliggende boodschap!

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.