Content marketing, van marketeer tot uitgever - The Fat Lady

Ieder bedrijf zit op een berg content, maar hoe krijg je de interessante verhalen aan de oppervlakte? Content marketing, van marketeer tot uitgever is een inspirerend handboek voor zowel de beginnende content marketeer als de ervaren rot in het vak.

Via voorbeelden, cases en praktische tips, toont het boek hoe je content marketing structureel inzet in je organisatie. En geeft het antwoorden op vragen als ‘Hoe ontwikkel je een contentmarketingstrategie?’, ‘Hoe maak je goede content?’ en ‘Wat zijn de geheimen van een doeltreffende contentdistributie?’

Benieuwd hoe je een goede strategie opzet voor de distributie van je content? Koen Denolf, coauteur van ‘Content marketing, van marketeer tot uitgever’ trakteert je op een voorproefje van zijn boek.

Download gratis hoofdstuk 5: ‘Je content verspreiden’.

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.