nov 29 17

Content marketing start met relevantie

Kim Van Vynckt

Relevantie, daar draait het toch allemaal om in communicatie, anders praat je maar over de hoofden van mensen heen. Om te komen tot de meest relevante (online en offline) content, stellen we ons steeds deze vragen:

  • Wat zijn de vragen en behoeftes van de klant?
  • Welk uniek merkverhaal kunnen we vertellen?
  • Met welke soorten content? Promoted content? Native content? Hero content?
  • In welke opvallende vorm en met welke contentstrategie?
  • En hoe zorgen we ervoor dat we gevonden én gezien worden?

Benieuwd hoe we dat doen?

Reacties uitgeschakeld voor Content marketing start met relevantie

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.