The Fat Lady en content marketing - The Fat Lady

nov 29 17

The Fat Lady en content marketing

Kim Van Vynckt

In 2005 startte voorloper Het Salon met het maken van customer magazines. Geleidelijk werden meer kanalen ingezet, evolueerden we naar customer media en ten slotte naar contentmarketing. Na de fusie tussen Het Salon en markee werd The Fat Lady het eerste ‘content advertising agency’.

The Fat Lady creëerde de voorbije jaren straffe contentstrategieën voor A-merken als Opel, CM, colora, ACV, Medialaan, Rabobank.be, SD Worx en DNS Belgium.

Vennoot en huisstrateeg Koen Denolf schreef als co-auteur een boek over content marketing. Je kan een hoofdstuk van ‘Content Marketing: van marketeer tot uitgever’ gratis downloaden.

Reacties uitgeschakeld voor The Fat Lady en content marketing

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.