B2C, B2B of B2E? - The Fat Lady

nov 27 17

B2C, B2B of B2E?

Kim Van Vynckt

Magazines zijn een sterke contentmarketingtool:

 

  • In B2C, om de band met je klanten te versterken. Een customer magazine scoort beter als het unieke en interessante content bevat. Dat verhoogt de betrokkenheid bij je klanten.
  • In B2B, waar je meer diepgang en achtergrond kan geven aan klanten en prospects  over je visie en business.
  • In B2E, als medium voor interne communicatie. De inspanning van een goed gemaakt magazine zal je interne communicatie verbeteren en een boost geven aan je internal branding. Meer betrokkenheid en loyaliteit bij je werknemers komt ook je merk ten goede.
Reacties uitgeschakeld voor B2C, B2B of B2E?

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.