Onze magazine-expertise werd al meermaals bekroond - The Fat Lady

nov 27 17

Onze magazine-expertise werd al meermaals bekroond

Kim Van Vynckt

The Fat Lady (voorheen Het Salon) won reeds heel wat prijzen met haar magazines,gaande van ‘Beste Magazine’ en ‘Beste artikel’ tot ‘Beste Design’. In 2018 wist The Fat Lady maar liefst drie content strategy award te strikken, voor Takeda en DNS Belgium. Ook voor het magazine van Medialaan Fuel scoorde het contentbureau als ‘Best print publication’. Het coverbeleid van UZegt en het content platform van Takeda vielen in 2017 al eens in de prijzen. In 2015 won The Fat Lady de prijs voor het beste interne magazine,met Gent&Co.

Reacties uitgeschakeld voor Onze magazine-expertise werd al meermaals bekroond

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.