De toekomst met Fuel Magazine - The Fat Lady

Welke invloeden hebben innovaties en het daaruit volgend consumentengedrag op de media- en communicatiesector? Dat is de vraag die Medialaan zich stelde bij het maken van het nieuwe Fuel magazine.

Het magazine zoomt in op ontwikkelingen in media, on- en ofline en hoe Medialaan daarmee omgaat. Wat mogen we verwachten van virtual reality, wat gebeurt er als je je hele leven kan runnen vanuit één platform, hoe kunnen merken met branded content reconnecteren en is er nog een toekomst voor ‘oude’ media als radio.

De lat lag hoog: een magazine voor een kritisch publiek, dat weinig tijd heeft en heel veel gewoon is. Een schare marcom-mensen kregen de eerste editie op het nieuwe Fuel-congres van Medialaan. The Fat Lady stond in voor de realisatie.

FUEL-medialaan-insert-radio

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.