Het meest bekroonde Belgische bureau op Grand Prix Content Marketing Awards - The Fat Lady

We moeten het durven toegeven: content marketing staat in Nederland een stapje verder dan in België. Dat we in Utrecht – als enige Belgische bureau – twee prijzen wegkapen op de Grand Prix Content Marketing Awards, maakt ons alleen maar trotser.

De jury bekroonde het content platform voor Takeda met een Silver Award in de hoofdcategorie B-to-C. Volgens het juryrapport ‘een goede en onderscheidende aanpak in de pharma-branche.’

“Begrijpen – Bereiken – Betrekken. Deze 3 B-woorden vormen de mantra voor veel marketeers.

De prijswinnende case voor farmabedrijf Takeda toont aan dat The Fat Lady in staat is geweest alle drie de onderdelen daadwerkelijk te realiseren.

Het succesvol realiseren van deze marketinguitdaging vraagt niet alleen vakmanschap, maar ook een betrokkenheid bij alle stakeholders en het vraagstuk. De cijfers over bereik en content-gebruik tonen aan dat hier in een grote behoefte is voorzien. Chapeau!”

Bert Van Loon (independent strategist)

Het coverbeleid van UZegt, het personeelsmagazine van Universitair Ziekenhuis Brussel, werd bekroond in de categorie Beste cover. De jury viel voor ‘de pure portretten, verrassend dichtbij en daardoor confronterend in combinatie met de moedige, zelfkritische quote.’

Mooie woorden.

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.