Een contentmarketingbureau dat de status quo doorbreekt.
Content moet creatiever, kwalitatiever en slimmer, om resultaten te halen.
Onze aanpak levert ons veel erkenning op, bij onze klanten en op award shows.
Wil je met je content ook boven het maaiveld uitsteken en scoren?
Dan moeten we kennis maken,
want ‘it ain’t over till The Fat Lady sings’.
Onze cases
De UGent creëert een band met alumni en externen via het UGent Magazine
Universiteit Gent “Heldere stand van zaken door Universiteit Gent.” Het zijn de woorden van Maggie De Block, gedeeld op haar Linkedin. De Block, op dat moment nog minister van Volksgezondheid, verwijst naar een artikel uit het UGent Magazine. Of hoe dat magazine de maatschappelijke rol van de universiteit onderstreept en zelfs tot bij beleidsmakers komt.
In ‘MyPay’ delen klanten van Worldline hun kennis en expertise
Worldline Hoe kun je de Belgische retailers ondersteunen, als hun klanten razendsnel van gewoontes veranderen? Onder het motto ‘save the retailer’ brengt Worldline drie keer per jaar de belangrijkste informatie naar haar klanten in MyPay, hun vernieuwde klantenmagazine.
Hoe ING kunstliefhebbers aanspreekt via influencer marketing
ING Influencer marketing is een hot topic in content marketing, maar de bal wordt nog dikwijls misgeslagen. ING respecteert de regels van het spel en gaf twee influencers de creatieve vrijheid.
Hoe UGent studenten helpt met content marketing om een doordachte studiekeuze te maken
UGent De cijfers liegen er niet om: amper 36% van de studenten slaagt in het eerste jaar hoger onderwijs. Hoe kan je de slaagkans opkrikken? Met content op maat van studiekiezers.
‘Gentsters’ creëert verbondenheid tussen 10.000 medewerkers van Stad Gent
Stad Gent Stad Gent en OCMW Gent vormen sinds 1 januari 2019 één geïntegreerde, lokale overheidsorganisatie met - samen met Stedelijk Onderwijs - 10.000 medewerkers. Hoe creëer je een gevoel van verbondenheid bij zo’n diverse groep?
Hoe medewerkers en studenten ambassadeurs voor UGent worden
UGent Hoe overtuig je eigen medewerkers en studenten om zich als één man achter hetzelfde goede doel te scharen tijdens de Warmste Week? Door ze zelf aan het woord te laten en ze in te zetten als ambassadeurs.
Onze klanten
Waarom we The Fat Lady heten?
Een creatief contentbureau met een saaie naam? No way! Wij gingen voor storytelling en vonden onze inspiratie bij Wagner. Onze fat lady is niemand minder dan de rondborstige Walkure Brünnhilde, die op het einde van Wagners ringcyclus het verhaal een onverwachte wending geeft en zo het publiek met verstomming slaat.
Ook wij willen verrassen met onze kijk op content marketing en het verhaal van onze klanten een nieuwe wending geven. Verwacht het onverwachte, want ‘It ain’t over till the fat lady sings’.