Awards

The Fat Lady wint Content Marketing Award

The Fat Lady wint prestigieuze award op Content Marketing Awards

‘Congratulations, you’re a winner!’ Berichtjes zoals deze krijgen we graag in onze mailbox. Zeker als ze afkomstig zijn van het Content Marketing Institute (CMI) in Cleveland (VS).

content-marketing-agency-of-the-year

The Fat Lady wint twaalf awards op BOCA 21 en is Content Marketing Agency of the Year

Het kan niet op! De Best of Content Awards van 2021 zullen we niet snel vergeten. The Fat Lady viel maar liefst twaalf keer in de prijzen. En werd - als kers op de taart - verkozen tot Content Marketing Agency of the Year.

the-fat-lady-content-marketing-specialist-agency

The Fat Lady uitgeroepen tot Specialist Agency

The Fat Lady werd bekroond met de titel ‘Specialist Agency’ tijdens de awardshow Agency of the Year. Daarmee wordt het bureau gelauwerd als contentmarketingbureau.

1 Gold, 2 Silver en een Craftsmanship Award op de BOCA’S

1 Gold, 2 Silver en een Craftsmanship Award op de BOCA’S

Het is alweer een boerenjaar voor The Fat Lady. Want ondanks dat venijnige virus winnen we maar liefst 4 prijzen op de Best of Content Awards. En niet van de minste: 1 Gold en 2 Silver Content Strategy Awards, plus 1 Craftsmanship Award.

The Fat Lady wint Grand Prix Award voor UGent-campagne

The Fat Lady wint Grand Prix Award voor UGent-campagne

Met het GetUpStandUp-project voor de Universiteit Gent sleepte The Fat Lady een Grand Prix Content Marketing Award voor Content Design in de wacht.

Vier keer prijs op de BOCA Awards

Vier keer prijs op de BOCA Awards

Hoera! Het jachtseizoen is weer open. We jagen niet op weerloos wild, maar op awards in content marketing.

Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.