De toekomst met Fuel magazine

Fuel Magazine

Welke invloeden hebben innovaties en het daaruit volgend consumentengedrag op de media- en communicatiesector? Dat is de vraag die Medialaan zich stelde bij het maken van het nieuwe Fuel magazine.

Het magazine zoomt in op ontwikkelingen in media, on- en offline en hoe Medialaan daarmee omgaat. Wat mogen we verwachten van virtual reality, wat gebeurt er als je je hele leven kan runnen vanuit één platform, hoe kunnen merken met branded content reconnecteren en is er nog een toekomst voor ‘oude’ media als radio.

De lat lag hoog: een magazine voor een kritisch publiek, dat weinig tijd heeft en heel veel gewoon is. Een schare marcom-mensen kregen de eerste editie op het nieuwe Fuel-congres van Medialaan. The Fat Lady stond in voor de realisatie.

Fuel magazine van Medialaan

Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.