The Fat Five 05:
Messaging apps, doen of niet?

In onze eerste vlog van 2019 hebben we het over de groei van messaging apps, bier en verloren glorie. We starten het nieuwe jaar in Amigo, een café, bar en club in Gent.

Contentmarketing kan soms met heel eenvoudige middelen. Zelfs met één woord.

  • Vliegmaatschappij KLM lanceerde een gewaagde campagne en bewees dat risico's nemen loont.
  • Messaging apps zijn populairder dan ooit. Moet je deze integreren in je contentaanpak?
  • Online aanbieder van bieren Beerwulf won terecht goud op de Grand Prix Content Marketing Awards met content die smaakt naar meer.
  • Ook wij vielen er in de prijzen, tweemaal dan nog!

Kan je niet wachten op de volgende vlog? Schrijf je in op onze nieuwsbrief en mis geen enkele aflevering.

Kan je niet wachten op de volgende vlog?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

en mis geen enkele aflevering.

Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.