Het is alweer een boerenjaar voor The Fat Lady. Want ondanks dat venijnige virus winnen we maar liefst 4 prijzen op de Best of Content Awards. En niet van de minste: 1 Gold en 2 Silver Content Strategy Awards, plus 1 Craftsmanship Award. De collectie BOCA’S in onze prijzenkast is weer rijkelijk aangevuld.
Gold in de categorie ‘Best Content Governance’ voor UGent
Onze samenwerking met de UGent werd bekroond met een Gold Award. Hoe we erin geslaagd zijn om de afgelopen twee jaar veertig medewerkers van beide organisaties vlot te laten samenwerken en content te creëren voor maar liefst vijf verschillende doelgroepen, ontdek je in deze case movie.
Silver in de categorie ‘Best Content Program not for Profit’ voor UGent
Amper 36% van de studenten slaagt in het eerste jaar hoger onderwijs. Met content op maat van studiekiezers wil Universiteit Gent dit cijfer opkrikken. Onze aanpak viel in de smaak van de jury en werd bekroond met een Silver in de categorie ‘Best Content Program not for Profit’.
Silver in de categorie ‘Best Content Marketing Program B2B’
Willen we niet allemaal thought leader zijn binnen ons vakgebied? Content marketing kan je daarbij helpen, maar dan mag je niet zomaar de gangbare recepten kopiëren. Voor ons eigen seminar, dat we samen met Invisible Puppy organiseerden, maakten we het verschil met een unieke set-up: 20 Thoughts Before Noon. Letterlijk. Naast acht ‘hot leads’ leverde het event ons nu ook een Silver award op.
Craftsmanship Award in de categorie ‘Best creation E-newsletter’
In de eerste week van de eerste lockdown besloten we om een interne nieuwsbrief op te starten. Om al onze werknemers te informeren over lopende projecten en iedereen een hart onder de riem te steken: people & projects, of ‘P&P Update’. Het werd een instant succes. Een textbook voorbeeld van een e-newsletter waar je wekelijks reikhalzend naar uitkijkt. De jury bekroonde deze case met een Craftsmanship Award in de categorie ‘Best creation E-newsletter’.
The Best of Content Awards, georganiseerd door ACC/Custo, bekroont voor het derde jaar op rij de beste Belgische content cases. The Fat Lady doet haar reputatie van meest gelauwerde contentmarketingbureau alle eer aan en won maar liefst 12 awards op 3 jaar tijd.