Wauw! We kregen geweldig nieuws uit Nederland: we zijn genomineerd voor een Grand Prix Content Marketing en een medal van de Content Marketing Awards.
Vorig jaar lanceerden we voor DNS Belgium een impactvolle campagne over online veiligheid, gericht op een jonge en moeilijk te bereiken doelgroep. Door nauw samen te werken met content creators maakten we onze boodschap extra relevant.
Ook onze Nederlandse collega’s hebben de campagne opgemerkt, met deze nominaties tot gevolg. Een mooie erkenning voor ons werk en de samenwerking met onze klanten. Eerst reizen we begin november naar Haarlem, waar we te weten komen of we winnen bij de Content Marketing Awards. Half november trekken we naar Amsterdam en hopen we een Grand Prix in de wacht te slepen.
En 4x genomineerd in eigen land
- Best Use of Social Media
- Best Use of Ambassadors / Influencers
- The Content Strategy Award / Non-Profit
Voor Quick-Step werden we genomineerd met de campagne ‘25 Years of 💙’. Hierin brachten we medewerkers en wielerfans samen door persoonlijke verhalen te koppelen aan de fietsgeschiedenis van het merk. Het leverde ons een nominatie op in één categorie:
- Best Stand Alone.
Begin december weten we welke campagnes daar in de prijzen vallen. De champagne staat alvast koel 🤞