Kluwer Learning organiseert elk jaar meer dan 1.500 opleidingen waarvoor 25.000 professionals zich inschrijven. Het aanbod is breed en richt zich tot de meest uiteenlopende functies. Hoe bereik en overtuig je dan je doelgroep om zich in te schrijven?
Voor de derde keer deed Kluwer Learning een beroep op The Fat Lady om een in het oog springende direct mail te creëren, die de doelgroep meer biedt dan een overzicht van de opleidingen. Na de Survivalgids en het Symptologieboekje die leidden tot een pak extra inschrijvingen, pakken we dit jaar uit met een glossy magalogue: Growth.
Catalogus en magazine in één
Growth zet het aanbod business- en peoplemanagementopleidingen in de verf met een mix aan inspirerende gesprekken, praktische tips & tricks en interviews met docenten. Een catalogus vermomd als magazine, aantrekkelijk vormgegeven in een handzaam formaat. De rode draad? Ken jezelf en groei.
Op de cover en backcover: Alain Molinard, head of L&D bij BASF. Hij werd geïnterviewd over levenslang leren. Hij was alvast onder de indruk van het eindresultaat: “Proficiat met de geboorte van GROWTH: inspirerende inhoud, knappe copywriting en lay-out … Zelf ben ik nog communicatieverantwoordelijke geweest en in vergelijking met andere publicaties is Growth een zeer originele format en uitgave. Keep on going!”