Na onze bekroning op de Content Marketing Awards in Cleveland (VS), hebben we opnieuw een internationale prijs te pakken. Of beter gezegd vier prijzen, op Content Marketing, The Awards in Nederland.
The Fat Lady trok met zes nominaties naar het noorden voor de CMTA. Een gloednieuw concept, als antwoord op de twee jaar zonder awards in de contentmarketingsector.
Content Marketing, The Awards werd enthousiast ontvangen met 160 inzendingen door een 40-tal verschillende bureaus.
Uit al die inzendingen kon The Fat Lady er uiteindelijk vier verzilveren. Zeg nog eens dat Nederlanders zuinig zijn.
Awards
- Silver Award B2C: Building an IBD community (Takeda)
“De langdurige en succesvolle samenwerking tussen The Fat Lady en Takeda laat zien dat kwaliteit werkt. Chronische patiënten hebben geen gebrek aan informatie meer. De case laat zien hoe content onderscheidend en persoonlijk gemaakt wordt door betrokkenen zelf op authentieke wijze een stem te geven. Takeda bewijst dat commitment van een opdrachtgever voor langere termijn echte impact mogelijk maakt.” – Juryrapport
- Silver Award B2E: UGent’ers – The UGent Community (UGent)
“Voor Universiteit Gent verzilvert The Fat Lady de verbindende kracht van 11.000 medewerkers. De diversiteit binnen deze groep is groot. De community van Universiteit Gent medewerkers wordt hecht aan elkaar gesmeed door authentieke en herkenbare verhalen rondom de thema’s ‘Leef’, ‘Werk’, ‘Denk’. Effectieve activatie via de inzet van een slimme combinatie van kanalen maakt deze case rond.” – Juryrapport
Medals
- Beste organische conversie – De virtuele projecties (UGent)
“Deze case bewijst dat een goed idee vaak simpel is. Zeer sympathiek, effectief en met weinig budget. De doelgroep wordt spontaan geactiveerd door positiviteit en likeability.” – Juryrapport
- Beste Social Media-aanpak B2C – Studiekiezers (UGent)
“Een inspirerende en gedurfde aanpak, waarbij met een beperkt budget het Hero-Hub-Hygiene model op knappe wijze is doorgevoerd. Er worden meerdere doelgroepen bediend waarbij goede resultaten worden bereikt!” – Juryrapport
Content Marketing, The Awards (CMTA) is een initiatief van Media Meetings en brancheorganisatie Platform Content Marketing.