The Fat Lady opent een venster naar de wereld voor de UGent
De Universiteit Gent zit op een berg content. Om al die verhalen te ontsluiten aan de brede maatschappij, ontwikkelde The Fat Lady een contentplatform en magazine.
De Universiteit Gent zit op een berg content. Om al die verhalen te ontsluiten aan de brede maatschappij, ontwikkelde The Fat Lady een contentplatform en magazine.
Het nieuwe magazine van Jobat, Go for Happy, is het resultaat van een rebranding door The Fat Lady van het bestaande Mark Magazine. Een nieuwe stijl, nieuwe naam en nieuwe rubrieken zorgden voor een nodige verjongingskuur.
The Fat Lady werd bekroond met de titel ‘Specialist Agency’ tijdens de awardshow Agency of the Year. Daarmee wordt het bureau gelauwerd als contentmarketingbureau.
Hoe ziet het kantoor van de toekomst eruit? Die vraag beantwoorden is het vertrekpunt van de content die The Fat Lady maakte voor Decospan, fabrikant van totaaloplossingen in hout.
Brouwerij Halve Maan klopte bij The Fat Lady aan om social media formats te bedenken voor hun alcoholvrij speciaalbier Sportzot.
The Fat Lady werkte voor DNS Belgium een videoformat uit rond cyber security, samen met influencers Ender Scholtens en Liam Summers.