The Fat Lady deelt haat-liefdeverhouding met kunst van ING
Toen ING ons vroeg om content te creëren voor hun kunsttentoonstelling zagen we onze kans om een relevante influencer marketing campagne op te zetten.
Toen ING ons vroeg om content te creëren voor hun kunsttentoonstelling zagen we onze kans om een relevante influencer marketing campagne op te zetten.
Sinds de zomer van 2019 zijn we de vaste content marketing partner van de UGent. We verdiepten ons in het keuzeproces van studenten.
Met het GetUpStandUp-project voor de Universiteit Gent sleepte The Fat Lady een Grand Prix Content Marketing Award voor Content Design in de wacht.
Luister naar je klant en zet je klant centraal. Dat was de rode draad van 20 Thoughts Before Noon 2019. Neem in sneltempo een duik in de inzichten van 20 sprekers over customer centricity, elk vanuit hun eigen invalshoek.
De honger naar nieuw talent van The Fat Lady valt niet te stillen. Met vier nieuwe gezichten én een oude bekende verfijnen we verder onze expertise.
Worldline engageerde The Fat Lady om zijn contentmarketingprogramma ‘MyPay’ voor de Belgische markt te vernieuwen en uit te rollen.