UBA Trends Day: it’s the human economy, stupid!
Ligt het nu aan het ontbreken van de pluchen zetels van een congreszaal, corona dat de wereld door elkaar schudt of zat dit er al lang aan te komen?
Ligt het nu aan het ontbreken van de pluchen zetels van een congreszaal, corona dat de wereld door elkaar schudt of zat dit er al lang aan te komen?
The Fat Lady breidt verder uit. Recent vervoegden video content creator Thijs Wyffels en grafisch ontwerper Astrid De Prez het Gentse bureau.
Verbondenheid creëren voor een organisatie met meer dan 11.000 medewerkers? The Fat Lady ging de uitdaging aan met een uitgekiend content marketing programma.
Met content marketing kan kinderbijslagfonds Kidslife zich meer onderscheiden van de andere partijen en kwalitatieve conversies bekomen.
Hoe creëer je een gevoel van verbondenheid tussen 10.000 medewerkers van Stad Gent? Het personeelsmagazine ‘Gentsters’ stond centraal om dit doel te bereiken.
Toen ING ons vroeg om content te creëren voor hun kunsttentoonstelling zagen we onze kans om een relevante influencer marketing campagne op te zetten.