Worldline, wereldspeler in betaaloplossingen, engageerde The Fat Lady om zijn contentmarketingprogramma ‘MyPay’ voor de Belgische markt te vernieuwen en uit te rollen. Het klantenmagazine ‘MyPay' kreeg een complete makeover. Een nieuwe blog is opgestart, er komen nog een aantal nieuwe videoformats en een extra eenmalig magazine over de voordelen van elektronisch betalen.
Worldline streeft naar een bloeiende retailsector waarin kleinere retailers en horecazaken hun plaats hebben en klanten zo makkelijk mogelijk elektronisch kunnen betalen. Ook willen ze hun producten en diensten bekender maken, klanten inspireren en informeren én nieuwe klanten aantrekken.
Herkenbare rubrieken
Het magazine kreeg een reeks vaste en herkenbare rubrieken. Het opent met een kort portret van een kleine zaak. Het portret is steeds opgehangen aan een belangrijke top topical zoals zomersolden, moederdag… De rubriek My Story vertelt het verhaal van een grotere speler. Wat kan je als kleine retailer leren van ‘de grote jongens’? In Gespot delen retailers hun kennis met de lezers. Bijvoorbeeld: ‘Hoe zet je je winkel in de kijker op sociale media?’ Of: ‘Hoe spring je er nog uit in de health food markt?’
Online aanwezigheid
Aanvullend werd een nieuwe blog opgestart. Op die blog publiceren we online afgeleiden van de artikels uit het magazine en een aantal nieuwe videoformats.