fbpx

The Fat Lady wint prestigieuze award op Content Marketing Awards

The Fat Lady wint Content Marketing Award

‘Congratulations, you’re a winner!’ Berichtjes zoals deze krijgen we graag in onze mailbox. Zeker als ze afkomstig zijn van het Content Marketing Institute (CMI) in Cleveland (VS).

Zoals ieder jaar bekronen de Content Marketing Awards de beste contentmarketingprojecten, -bureaus en -marketeers. Dit jaar beoordeelde een panel van all-star juryleden bijna 1000 cases van content marketing agencies over de hele wereld.

We zijn dan ook bijzonder trots dat de award voor Best Topic-Specific Blog werd toegekend aan het contentplatform Wij hebben Crohn-colitis dat we in opdracht van Takeda creëren.

In drie andere categorieën werden we genomineerd als finalist: UGent’ers (Best Content Marketing Program in Education), Wij hebben Crohn-colitis (Best Multi-Author Blog) en UGent’ers – Inside Joanne’s mind (Best Cover Design).

De Content Marketing Awards van CMI is het grootste en langstlopende internationale content marketing awards-programma ter wereld voor contentcreatie, -distributie en -innovatie.

Zin om award winning content te creëren?

Laat je inspireren door onze nieuwsbrief

En ontvang iedere maand nieuwe updates

Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.