Var, de mediaregie van VRT, ging het afgelopen jaar voor een complete rebranding. Daar hoorde uiteraard ook een vernieuwd magazine bij. The Fat Lady stond in voor de creatie.

Enter InTune, een blad met inspirerende topics over wat er leeft en beweegt in de mediawereld. En met aandacht voor de mens achter het medium. De rode draad: Var als matchmaker. We besteden aandacht aan sonic branding en jonge radiomakers, bespreken de nieuwe DIVA-studie en inspireren met geslaagde creatieve partnerships. De topmannen bij VRT verklappen hun succesrecept, covermodellen van dienst Chantal Pattyn en Iwein Vandevyver vertellen over hun magische klik als creatief duo.

Onze editorial designer Greg trok de nieuwe huisstijl van Var door in een kleurrijk geheel met veel gradients en dynamische lijnen. Het kleine formaat (160 op 200 mm) en de soft touch cover nodigen uit om het magazine vast te nemen. Die zachte buitenkant contrasteert mooi met het ongestreken papier aan de binnenkant. Illustratrice Eva Mundorff zorgde voor pittige en warme beelden. Onze vaste fotografen leverden speelse portretfoto’s aan.