Over ons

content-hacking-2

Waarom we
The Fat Lady heten?

Een creatief contentbureau met een saaie naam? No way!
Wij gingen voor storytelling en vonden onze inspiratie bij Wagner. Onze fat lady is niemand minder dan de rondborstige Walkure Brünnhilde, die op het einde van Wagners ringcyclus het verhaal een onverwachte wending geeft en zo het publiek met verstomming slaat. Ook wij willen verrassen met onze kijk op content marketing en het verhaal van onze klanten een nieuwe wending geven. Verwacht het onverwachte, want ‘It ain’t over till the fat lady sings’.

content-hacking

Content
Hacking

Contentmarketing is geen spurt, maar een marathon. Die volle 42,2 kilometer lijkt voor heel wat marketeers een onoverkomelijke afstand, daarom delen we grote trajecten op in korte haalbare projecten. Elk project wordt meteen geëvalueerd en die kennis nemen we mee in het volgende project. Zo zorgen we ervoor dat we samen een mooi resultaat neerzetten en de finish zonder blessures halen.

Ik wil meer zien
Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.