Content
Hacking

Content hacking is growth hacking voor contentmarketeers. We komen snel tot een eerste plan 0.1 en gaan daarmee zo snel mogelijk aan de slag. We delen grote trajecten op in korte overzichtelijke projecten die meteen geëvalueerd worden. Die kennis nemen we telkens mee in het volgende project, waarmee we ons plan verder kunnen aanvullen en verfijnen. Zo komen we stap voor stap tot een allesomvattende contentmarketingstrategie. Learning by doing dus.

fence

01 Afbakenen project

Grote projecten kunnen verlammend werken. Je kijkt naar de berg werk die je moet verzetten en de moed zakt je in de schoenen. Daarom starten we met een duidelijk afgebakend en haalbaar project.

case

02 Business Case

Dit eerste project vormt de basis voor een businesscase waaruit we leren om de volgende projecten nog beter aan te pakken. Waar moeten we bijsturen? Waar kunnen we optimaliseren? Hoe kan de organisatie beter?

crane

03 Werven

De analyse en evaluatie leiden tot een aantal zogenaamde ‘werven’: thema’s die volgende projecten beter helpen realiseren. Dit kan gaan over content, kanalen, organisatie,…

map

04 Plan van aanpak

Voor elke werf wordt een prioriteit gesteld en een plan van aanpak met bijhorend budget voorzien.

De voordelen zijn

cog

Sneller
bijsturen

goggles

Overzichtelijk

dice

Minder
risico

chess

Onmiddellijk
inzetbaar

stairs

Laagdrempelig

time

Efficient beheer
van tijd en middelen

Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.