The Fat Lady bekroond met twee Grand Prix Content Marketing Awards

The Fat Lady bekroond met twee Grand Prix Content Marketing Awards

De decembereditie van NT Magazine, het tijdschrift van ACV Openbare Diensten, viel in de prijzen voor beste cover en beste fotografie. Hiermee kaapte The Fat Lady dit jaar al zes prijzen weg voor haar contentmarketingprestaties.

De cover speelt elke keer in op een actuele discussie, waarbij telkens de protagonist opgevoerd wordt. In dit geval politica Gwendolyn Rutten, die haar standpunt komt verdedigen over het al dan niet belasten van de extra inkomsten van gepensioneerden, een discussie die op dat moment hoog oplaaide.

Bij deze cover maakten we Gwendolyn Rutten ettelijke jaren ouder naar aanleiding van de discussie ‘Is onbeperkt bijverdienen na 65 jaar een goede zaak?’. Een liberaal kopstuk op de cover? Best ruimdenkend voor een christelijke vakbond.

De Grand Prix Content Marketing Awards worden jaarlijks uitgereikt aan de beste contentmarketing cases en producties in Nederland en België.

OVER NT MAGAZINE

Hoe kan je ambtenaren – ongeacht strekking – een blad laten lezen van de vakbond? Door heel actueel te zijn, kritisch en al vanaf de cover de aandacht te trekken.

De discussies kunnen hoog oplopen wanneer het over thema’s gaat die werknemers aanbelangen. De klassieke media hebben niet altijd de plaats om in de diepte te gaan. Met NT Magazine hebben we die luxe wel, waardoor we de lezers voldoende stof geven om hun eigen opinies te vormen.

Ook zin om een award-winning content te creëren?

Neem contact met ons op
Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.