The Fat Lady wint 3 contentmarketingprijzen

The Fat Lady wint 3 contentmarketingprijzen

The Fat Lady laat zich ook in het buitenland opmerken. Op de recente Grand Prix Content Marketing in Nederland, konden we 3 van onze 4 nominaties omzetten in awards.

In de categorie Beste Magazine werd çava?, het magazine van CM gehuldigd. De jury spreekt over “Opiniërend, gevarieerd, met liefde gemaakt, verrassende fotografie en heel relevant voor het merk. Een publieksblad waardig, een klasse redactie.”çava? won dan ook de award in de categorie Beste Artikel.

Onze campagne België is geen eiland, die de politici van de grootste partijen letterlijk in hun hemd zette, ging aan de haal met de award voor Best Verdiende Aandacht/PR. De campagne haalde 90 verschillende media-inlassingen en zorgde daarmee voor €250.000 aan free publicity.

Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.