The Fat Five 28: vijf awardwinnende cases!
Kan je in 2021 nog starten met SEO? Jazeker, zo toont een van de vijf cases die we hieronder toelichten. Het zijn (slechts) vijf winnaars van de recente Britse Content Marketing Awards. Straffe content dus.
Kan je in 2021 nog starten met SEO? Jazeker, zo toont een van de vijf cases die we hieronder toelichten. Het zijn (slechts) vijf winnaars van de recente Britse Content Marketing Awards. Straffe content dus.
Content marketing is eigenlijk ook een beetje context marketing. Rekening houden met context kan namelijk het verschil maken tussen matige of zelfs slechte content en geslaagde of straffe content.
Hoe kan je een opgebouwd publiek aan je merk verbinden? In deze Fat Five hebben we het over truth telling, LinkedIn Stories en hoe je slechte situaties kan ombuigen met content marketing.
Hoe je je boodschap overbrengt is minstens even belangrijk als je boodschap zelf. Denk daarbij altijd in functie van je doelgroep: wie zijn ze? Wat doen ze? En vooral: waar kan ik ze bereiken?
Met goeie en sterke verhalen kan je wel een en ander bereiken. Zelfs in B2B is sterke storytelling mogelijk en hoeft het dus niet saai te zijn!
Zoek als content marketeer naar niet voor de hand liggende content, blijf weg van clichés en stereotypes en doorbreek onderweg ook nog enkele taboes!