Om duidelijk te maken dat je als slim merk in de bioscoop moet zitten met al die blockbusters, bouwde bioscoopregie Brightfish samen met The Fat Lady dit jaar een aantal campagnes rond dé absolute kaskraker: Star Wars.

Eerst was er de wachtende Stormtrooper en terwijl het wereldwijd storm loopt met de voorverkoop van ‘zijn’ film, dwaalt de arme kerel nu rond in Belgenland, zoals te zien in dit campagnefilmpje.

Op 16 december komt de film officieel uit, tijd voor het sluitstuk in deze saga, met de wedstrijd #hugthetrooper. Vier dagen lang moeten bureaus en adverteerders het tegen elkaar opnemen en tonen wie de grootste Star Wars-fan is.

Aan de hand van dagelijkse tips op de campagnesite hugthetrooper.brightfish.be, proberen deelnemers elke middagpauze de Stormtrooper te lokaliseren. Degene die als eerste de arme ziel een warme knuffel geeft, valt in de prijzen.

Els Wauters, BNP Paribas Fortis was the first to hug the Trooper today. She won 10 cinema tickets. #hugthetrooper

A photo posted by Brightfish (@brightfish_be) on

Zoek je ook een insteek voor een creatieve brand activation? Contacteer ons!

Lees meer over

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.