Van Nederland tot New York: The Fat Lady scoort internationaal - The Fat Lady

Finalist op de Pearl Awards met Takeda

The Fat Lady staat op de shortlist van de Pearl Awards met hun contentplatform voor Takeda. Het contentplatform is genomineerd in de categorie Healthcare & Pharmaceutical.

The Pearl Awards worden georganiseerd door The Content Council en is de oudste en meest prestigieuze content marketing awards show in de VS. Sinds 2004 bekronen ze de meest uitmuntende en innovatieve content marketing cases. Dit jaar stuurden 83 bedrijven uit 19 verschillende landen hun allerbeste werk in. Het goud, zilver en brons wordt uitgereikt in New York, op donderdag 7 december 2017.

Drie nominaties op de Grand Prix Content Marketing

Na het fijne nieuws van onze shortlist op de Pearl Awards in New York, wordt het werk van The Fat Lady opnieuw opgemerkt in het buitenland. Onze deelname aan de Nederlandse Grand Prix Content Marketing leverde maar liefst 3 nominaties op. Het content platform voor Takeda werd genomineerd in twee categorieën, namelijk ‘B-to-C’ én ‘Beste distributie’. Het coverbeleid van UZegt, een personeelsmagazine in opdracht van het Universitair Ziekenhuis Brussel werd genomineerd in de categorie ‘Beste cover’.

De Grand Prix Content Marketing bekroont de beste contentmarketing-cases van het afgelopen jaar in de Benelux. Op 16 november worden de awards en bekroningen uitgereikt tijdens de uitreikingsavond in Utrecht.

Lees meer over

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.