Net klaar voor de kerstmarkten lanceert The Fat Lady hun eerste campagne voor de Filliers fruitjenevers.

Een jenever is in se een sociaal drankje, alleen zijn er nu te weinig momenten waar het in the picture komt. Daarom werden een reeks nieuwe tradities uitgedacht, nieuwe jenevermomenten.

In de campagne worden #gorillafishing, #hottubbing en #urbanskiing geïntroduceerd, maar tegelijk is er de oproep naar het publiek om zelf tradities te bedenken en die te posten op https://nieuwetradities.be. Bottom line: elk excuus is goed voor een Filliers fruitjenever.

De campagne loopt op openbaar vervoer, in horeca en online.

filliers the fat lady filliers the fat lady

Wil je consumenten betrekken bij jouw merk? Contacteer ons!

Lees meer over

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.