Op 21 november 2013 vonden de Grand Prix Customer Media Awards plaats in Utrecht, een organisatie van Logeion, de Nederlandse content marketing federatie Platform Content en de Belgische tegenhanger Custo.

The The Fat Lady (voorheen Het Salon) won de award voor beste B2C print magazine met çava? voor CM. Met Scoop magazine voor SD Worx verzilverde The Fat Lady (voorheen Het Salon) een tweede nominatie voor beste B2B print.

Het verdict van de jury over çava?: “Aantrekkelijk, warm, authentiek. çava? is een magazine dat verhalen brengt over en voor mensen. Door in het magazine op een heel toegankelijke manier te tonen dat ze begaan zijn met het welzijn van de mensen, hun problemen, maar ook de positieve aspecten, wordt een beeld van een organisatie geschetst die dicht bij de mensen staat.” De jury was onder de indruk van dit sympathieke blad.

De jury vond Scoop dan weer “een echt ‘people magazine’, zonder corporate look & feel. De cover van het magazine is het perfecte voorbeeld van de gekozen strategie. De jury complimenteert de producent voor zijn wijze waarop de effectiviteit van het blad is beschreven: goed onderbouwd en met indrukwekkende resultaten.”

Het management van The Fat Lady (voorheen Het Salon) bedankt CM en SD Worx voor het jarenlange vertrouwen en de vruchtbare samenwerking.

Lees meer over

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.