Contentmarketing is in volle ontwikkeling en dat vraagt nieuwe expertises. Daarom verwelkomen we maar liefst zes nieuwe gezichten, met elk een eigen specialisatie.

Barbara-Goffaerts-Cornelius-Noll-The-Fat-Lady

Barbara Goffaerts start als digital marketeer & content manager na enkele jaren bij King George als pr-verantwoordelijke en storyteller. Verder is ze een rasechte foodie, en heeft ze de serie Breaking Bad al drie keer opnieuw gebingewatched.

Als strategisch denker houdt Barbara ervan contentmarketingprogramma’s te bedenken die bewust anders zijn. “Nog leuker is het om zo’n programma live te zien gaan, waardoor die zijn eigen leven begint te leiden.”

Tot voor kort was Cornelius Noll nog freelancer. Hij werkte als copywriter en social media manager voor onder andere Mediahuis, ContentMoon en VICE. Hij bedenkt vernieuwende formats als digital content creator en schudt met plezier lange en korte copy uit zijn mouw.

Cornelius slaagt er nog steeds niet in om sneakers in de juiste maat te kopen, maar over zijn taken bij The Fat Lady heeft hij minder twijfels: “Het is spannend om samen te werken met de contentmarketingexperts van The Fat Lady – zowel qua strategie als uitwerking.” Met zijn journalistieke achtergrond kent hij als geen ander het belang van kwalitatieve content.

Kirsten-Malfroid-Pieter-De-Weirt-The-Fat-Lady

Kirsten Malfroid vervoegt het team als digital editorial account. Eerder was ze aan de slag als accountmanager bij Porter Novelli en marketeer & product manager bij Joker. Voor The Fat Lady bedenkt ze creatieve concepten, schrijft ze copy en houdt ze contact met klanten: “Ik help merken graag hun verhaal vinden, daar krijg ik zelf energie van.”

Kirsten liep eerder stage bij The Fat Lady, en was toen al fan van ons werk. Wil je haar blij maken? Zet dan een stuk taart voor haar neus. Kirsten: “Met taart maak je alles goed.”

Pieter De Weirt is als online marketeer een échte digital wizard. Met meer dan vijf jaar ervaring bij onder andere app-ontwikkelaar Pegus-Apps en enkele agencies is hij helemaal thuis in SEA, e-mailmarketing, Facebook advertising, A/B-testing,… you name it!

Op zijn bucketlist prijkt een rondreis door Australië inclusief snorkelen bij het Great Barrier Reef, maar het samenspel tussen cijfers en creatieve ideeën kan Pieter ook fascineren: “Zo komen we uiteindelijk tot nog straffere contentprogramma’s die eruit springen.”

Joris-van-Dorpe-Greg-Klarfeld-The-Fat-Lady

Graphic designer Greg Klarfeld zat tot voor kort bij de krant Metro achter de schermen als grafisch ontwerper. Bij The Fat Lady legt hij de lat hoog als als designer van magazines en als art director voor creatieve concepten. Benieuwd naar zijn favoriete magazine? Dat is er ééntje met een beroemde gele rand.

Ook over zijn werk is hij enthousiast: “Met The Fat Lady gaan we altijd de extra mijl op grafisch vlak. Het resultaat mag er dan ook zijn: denk maar aan onze originele covers.” Nice to know: op de trein naar het kantoor haalt Greg bovendien graag zijn Nintendo Switch boven om een potje te gamen.

Lights, camera, action! The Fat Lady heeft video redacteur Joris Van Dorpe in huis gehaald om nog sterker in te zetten op bewegend beeld. Hij zorgde eerder bij Mediaraven en Tumult voor originele video- en animatiecontent.

Als hij niet bij ons op kantoor zit, maakt Joris maar al te graag gebruik van zijn duikbrevet om diepe onderwaterwerelden te ontdekken en vast te leggen. Het favoriete deel van zijn werk is monteren: Adobe Premiere Pro kent voor hem geen geheimen. “Ik mik steeds op een sterk verhaal dat blijft plakken.”

Wil je kennismaken met deze getalendeerde bende? Neem gerust contact met ons op en kom langs voor een kop koffie.

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.