Elk zichzelf respecterend bedrijf heeft vandaag de vlog ontdekt.  Op zich niks mis mee, want een vlog is een toegankelijke manier om je activiteiten in de schijnwerpers te zetten, je kijkers een blik achter de schermen te geven of unieke gebeurtenissen in beeld te brengen. Wat zorgt ervoor dat jouw vlog blijft hangen, of tenminste bekeken wordt?

Stel jezelf eerst de vraag: wat is de meerwaarde van een vlog voor mijn bedrijf? Misschien is een partnership met een bekende vlogger wel meer geschikt. Wil je vooral behind the scenes werken en je bedrijf in de kijker zetten, dan begin je best na te denken over een geschikte videostrategie. Op het juiste moment een relevante boodschap brengen, dat is de sweetspot.

Belangrijk: een visueel aantrekkelijke video. Niemand kijkt graag naar een video vol beginnersfouten. Het risico op wegklikken wordt bij een amateuristisch gemonteerde video des te groter.

Vloggen als een pro met Henk Rijckaert

Henk Rijckaert, bekend als stand-up comedian, heeft sinds een aantal jaren zijn eigen YouTube-kanaal. Met de Koterij maakt hij iedere week filmpjes over zijn bezigheden als klusser. Hoe weet hij zijn publiek week na week te boeien?

Geïnteresseerd in de mogelijkheden van contentmarketing? Neem gerust contact met ons op en kom langs voor een kop koffie.

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.