Wijs & The Fat Lady onder de douche met Van Marcke en Grohe - The Fat Lady

Van Marcke wil, samen met GROHE, de douche-ervaring van alle Belgen verbeteren. Daarvoor gaat de badkamerspecialist op zoek naar de ultieme meezinger voor tijdens het douchen, de ultieme showersong.

Iedereen kan zijn eigen favoriete nummer uploaden op showersong.be en door stemmen te verzamelen kans maken op een GROHE Rainshower® met SmartControl.

De campagne wordt op gang getrokken met een grappig filmpje, waar een man het onder-de-douche-zingen helemaal ter harte neemt. Call to action is naar showersong.be, waar mensen heel makkelijk het nummer kunnen selecteren en plaatsen dat ze wel eens durven zingen onder de douche.

De campagne loopt parallel op 3 videoplatformen: YouTube (pre-roll), Facebook en video advertising op Instagram. Daarnaast zijn er content en banners op alle owned media van beide merken en native advertising op sites rond interieur of verbouwen (Livios, Habitos,…).

Benieuwd wat een online marketing campagne voor jouw merk kan betekenen? Contacteer ons!

CREDITS:

Brands: Van Marcke & Grohe
Contact: Broes Sanders
Concept, creatie & content: The Fat Lady
Online Marketing: Wijs
CD: Frank Geerts
Strategy: Koen Denolf (TFL), Kenneth Tallir & Evi Desender (Wijs)
Account manager: Timothy Puype
Copywriter: Steven Vanhecke
Art Director: Céline Van Aerde
Video Production: Fabrice Chan Chiang

Verruim je kijk op advertising en content marketing, schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Wij willen je inspireren en nieuwe ideeën aanreiken.

Oeps! Je browser lijkt niet meer in topconditie te zijn. Hierdoor wordt deze website niet optimaal weergegeven. Installeer de laatste versie van je favoriete browser om The Fat Lady in al haar glorie bewonderen.