Zitten jongeren te wachten op jouw content marketing?
De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.
De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.
Deel 5: de volwassenwording van content marketing, betekent hogere verwachtingen naar ROI. “Metrics en de analyse ervan krijgen een nog groter belang”, zegt junior strateeg Pauline Lannoo.
Deel 4: Jaffee Brys, head of content bij The Fat Lady, merkt op inhoudelijk vlak vooral vermenselijking. En verdieping: “De echtheid van content wordt steeds belangrijker."
Deel 3: Joke Gabriëls, office manager bij The Fat Lady, ziet op vlak van organisatie een nieuwe stap. “Een contentmarketingbureau is niet langer gewoon een van de leveranciers. Het wordt steeds meer een partner."
Deel 2: “Noem het gerust een bom, die Apple legt onder het werk van performance marketeers.” Barbara Goffaerts, digital marketeer bij The Fat Lady, heeft het over de recente iOS 14 update en het opkomend belang van eigen platformen.
Deel 1: Koen Denolf, Head of Strategy bij The Fat Lady, was het voorbije jaar een van de auteurs van het boek ‘Dit is content marketing’. Drie maanden en 1.000 verkochte boeken later, is het tijd “om vaarwel te zeggen aan middelmatige content”.