4 x je employer brand versterken met content
Zelfs de meest aantrekkelijke jobomschrijving is geen garantie op succes in het vinden van de juiste werknemers. Content helpt.
Zelfs de meest aantrekkelijke jobomschrijving is geen garantie op succes in het vinden van de juiste werknemers. Content helpt.
De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.
Deel 5: de volwassenwording van content marketing, betekent hogere verwachtingen naar ROI. “Metrics en de analyse ervan krijgen een nog groter belang”, zegt junior strateeg Pauline Lannoo.
Deel 4: Jaffee Brys, head of content bij The Fat Lady, merkt op inhoudelijk vlak vooral vermenselijking. En verdieping: “De echtheid van content wordt steeds belangrijker."
Deel 3: Joke Gabriëls, office manager bij The Fat Lady, ziet op vlak van organisatie een nieuwe stap. “Een contentmarketingbureau is niet langer gewoon een van de leveranciers. Het wordt steeds meer een partner."
Deel 2: “Noem het gerust een bom, die Apple legt onder het werk van performance marketeers.” Barbara Goffaerts, digital marketeer bij The Fat Lady, heeft het over de recente iOS 14 update en het opkomend belang van eigen platformen.