Creatieve (en menselijke) content in de financiële sector? Het kan!
Content marketing in de financiële sector hoeft niet saai te zijn. Deze voorbeelden zijn het bewijs.
Content marketing in de financiële sector hoeft niet saai te zijn. Deze voorbeelden zijn het bewijs.
Zelfs de meest aantrekkelijke jobomschrijving is geen garantie op succes in het vinden van de juiste werknemers. Content helpt.
De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.
Deel 5: de volwassenwording van content marketing, betekent hogere verwachtingen naar ROI. “Metrics en de analyse ervan krijgen een nog groter belang”, zegt junior strateeg Pauline Lannoo.
Deel 4: Jaffee Brys, head of content bij The Fat Lady, merkt op inhoudelijk vlak vooral vermenselijking. En verdieping: “De echtheid van content wordt steeds belangrijker."
Deel 3: Joke Gabriëls, office manager bij The Fat Lady, ziet op vlak van organisatie een nieuwe stap. “Een contentmarketingbureau is niet langer gewoon een van de leveranciers. Het wordt steeds meer een partner."