fbpx

Strategie

INZICHT

4 x je employer brand versterken met content

Zelfs de meest aantrekkelijke jobomschrijving is geen garantie op succes in het vinden van de juiste werknemers. Content helpt.

Zitten jongeren te wachten op jouw content marketing?

Zitten jongeren te wachten op jouw content marketing?

De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.

content-marketing-metrics-analyse

Hier gaat content marketing heen V: vanaf nu hand in hand met performance marketing

Deel 5: de volwassenwording van content marketing, betekent hogere verwachtingen naar ROI. “Metrics en de analyse ervan krijgen een nog groter belang”, zegt junior strateeg Pauline Lannoo.

Hier gaat content marketing heen IV: Inhoudelijke verdieping, met een ‘human touch’

Hier gaat content marketing heen IV: Inhoudelijke verdieping, met een ‘human touch’

Deel 4: Jaffee Brys, head of content bij The Fat Lady, merkt op inhoudelijk vlak vooral vermenselijking. En verdieping: “De echtheid van content wordt steeds belangrijker."

content-marketing-organisatie

Hier gaat content marketing heen III: geen contentleverancier meer, wel een partner-collega

Deel 3: Joke Gabriëls, office manager bij The Fat Lady, ziet op vlak van organisatie een nieuwe stap. “Een contentmarketingbureau is niet langer gewoon een van de leveranciers. Het wordt steeds meer een partner."

content-marketing-digital

Hier gaat content marketing heen II: digital marketing gaat weer over value creëren

Deel 2: “Noem het gerust een bom, die Apple legt onder het werk van performance marketeers.” Barbara Goffaerts, digital marketeer bij The Fat Lady, heeft het over de recente iOS 14 update en het opkomend belang van eigen platformen.

×
Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Meer informatie
Alle cookies aanvaarden
Voorkeuren bewarenTerug