Inzichten

Content marketing agencies of the world: unite and take over

Content marketing agencies of the world: unite and take over

The Fat Lady werd op de recente ‘Best Of Content Awards’ (BOCA’s) gelauwerd als ‘content marketing agency of the year’. Interessanter om te bekijken, vind ik de evolutie die content marketing doormaakt en vooral de rol die contentmarketingbureaus kunnen spelen.

employer-branding-personeelsmagazine

Een personeelsmagazine kan veel opleveren. Als je het goed doet

Employer branding is een belangrijke tak binnen content marketing. Content voor een heel specifieke doelgroep. Personeelsmagazines krijgen daarin een speciale plek.

Adverteren op social media: onmisbaar in je content strategie

Adverteren op social media: onmisbaar in je content strategie

Als je zeker wil zijn dat jouw doelgroep je content oppikt, leest, bekijkt of downloadt, dan moet je die content extra in de verf zetten met advertenties.

ios-14-update

Waarom de iOS 14-update een goede zaak is voor marketeers

De gevreesde iOS 14-update is nu echt bijna helemaal achter de rug. Paniek dus, want hoe vang je dit als marketeer op? Wij zien dit als een enorme opportuniteit.

Zitten jongeren te wachten op jouw content marketing?

Zitten jongeren te wachten op jouw content marketing?

De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.

uba-trends-day-the-fat-lady

UBA Trends Day: dan toch tijd voor de great reset?

De UBA Trends Day is de jaarlijkse hoogmis voor marketeers en agencies op zoek naar de nieuwste trends. Inspiratie die ze het komende jaar willen gebruiken om te scoren. De trend van 2021: nuchterheid.

Wij gebruiken cookies

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kan blokkeren. Door deze melding weg te klikken of verder te surfen, geeft u aan dat u akkoord gaat met onze policy. Klik hier voor onze cookieverklaring.