Geef je eigen medewerkers een belangrijke rol in je employer branding
Eigen medewerkers zijn een belangrijke groep potentiële ambassadeurs. Met enkele tips worden zij de eerste voorvechters van je merk.
Eigen medewerkers zijn een belangrijke groep potentiële ambassadeurs. Met enkele tips worden zij de eerste voorvechters van je merk.
Content marketing wordt dan wel volwassener, nog te veel bedrijven beperken zich tot content. En vergeten dus het stukje marketing. Het gevolg: een zee van content waar het publiek in verdrinkt. Hoe je er toch aan begint? De basis van iedere contentmarketingstrategie is de sweet spot.
The Fat Lady werd op de recente ‘Best Of Content Awards’ (BOCA’s) gelauwerd als ‘content marketing agency of the year’. Interessanter om te bekijken, vind ik de evolutie die content marketing doormaakt en vooral de rol die contentmarketingbureaus kunnen spelen.
Employer branding is een belangrijke tak binnen content marketing. Content voor een heel specifieke doelgroep. Personeelsmagazines krijgen daarin een speciale plek.
Als je zeker wil zijn dat jouw doelgroep je content oppikt, leest, bekijkt of downloadt, dan moet je die content extra in de verf zetten met advertenties.
De gevreesde iOS 14-update is nu echt bijna helemaal achter de rug. Paniek dus, want hoe vang je dit als marketeer op? Wij zien dit als een enorme opportuniteit.