Zitten jongeren te wachten op jouw content marketing?
De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.
De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.
De UBA Trends Day is de jaarlijkse hoogmis voor marketeers en agencies op zoek naar de nieuwste trends. Inspiratie die ze het komende jaar willen gebruiken om te scoren. De trend van 2021: nuchterheid.
“Jullie aanpak, het werk en jullie inspanningen om het vakgebied vooruit te helpen, zijn een voorbeeld." Het zijn de woorden van de jury van de Agency of the year-awards van Media Marketing. Ik neem jullie graag mee in wat ons tot ‘Specialist Agency’ content marketing maakte.
Deel 5: de volwassenwording van content marketing, betekent hogere verwachtingen naar ROI. “Metrics en de analyse ervan krijgen een nog groter belang”, zegt junior strateeg Pauline Lannoo.
Deel 4: Jaffee Brys, head of content bij The Fat Lady, merkt op inhoudelijk vlak vooral vermenselijking. En verdieping: “De echtheid van content wordt steeds belangrijker."
Deel 3: Joke Gabriëls, office manager bij The Fat Lady, ziet op vlak van organisatie een nieuwe stap. “Een contentmarketingbureau is niet langer gewoon een van de leveranciers. Het wordt steeds meer een partner."