fbpx

Inzichten

Zitten jongeren te wachten op jouw content marketing?

Zitten jongeren te wachten op jouw content marketing?

De echte vraag luidt: hoe bereik je jongeren met jouw content marketing? Daar hoort een iets langer antwoord bij.

uba-trends-day-the-fat-lady

UBA Trends Day: dan toch tijd voor de great reset?

De UBA Trends Day is de jaarlijkse hoogmis voor marketeers en agencies op zoek naar de nieuwste trends. Inspiratie die ze het komende jaar willen gebruiken om te scoren. De trend van 2021: nuchterheid.

content-marketing-specialist-agency-the-fat-lady

Specialist agency of the year word je niet in één jaar

“Jullie aanpak, het werk en jullie inspanningen om het vakgebied vooruit te helpen, zijn een voorbeeld." Het zijn de woorden van de jury van de Agency of the year-awards van Media Marketing. Ik neem jullie graag mee in wat ons tot ‘Specialist Agency’ content marketing maakte.

content-marketing-metrics-analyse

Hier gaat content marketing heen V: vanaf nu hand in hand met performance marketing

Deel 5: de volwassenwording van content marketing, betekent hogere verwachtingen naar ROI. “Metrics en de analyse ervan krijgen een nog groter belang”, zegt junior strateeg Pauline Lannoo.

Hier gaat content marketing heen IV: Inhoudelijke verdieping, met een ‘human touch’

Hier gaat content marketing heen IV: Inhoudelijke verdieping, met een ‘human touch’

Deel 4: Jaffee Brys, head of content bij The Fat Lady, merkt op inhoudelijk vlak vooral vermenselijking. En verdieping: “De echtheid van content wordt steeds belangrijker."

content-marketing-organisatie

Hier gaat content marketing heen III: geen contentleverancier meer, wel een partner-collega

Deel 3: Joke Gabriëls, office manager bij The Fat Lady, ziet op vlak van organisatie een nieuwe stap. “Een contentmarketingbureau is niet langer gewoon een van de leveranciers. Het wordt steeds meer een partner."

×
Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Meer informatie
Alle cookies aanvaarden
Voorkeuren bewarenTerug