De uitdaging
Wat is de beste manier om je doelgroep te bereiken, als je weet dat die doelgroep druk bezet is én al bestookt wordt met informatie? Ons antwoord: Pas je content aan naar de noden van je doelgroep.
Een aantrekkelijk ondernemersblad voor VOKA
Wat is de beste manier om je doelgroep te bereiken, als je weet dat die doelgroep druk bezet is én al bestookt wordt met informatie? Ons antwoord: Pas je content aan naar de noden van je doelgroep.
Ondernemers zoeken inspiratie, herkenbare verhalen en inzichten die hen echt vooruit helpen. Maar ze hebben vaak weinig tijd. Een magazine moet daarom tijdloos zijn en hen meerwaarde bieden op de momenten dat ze er even voor kunnen gaan zitten...
Een premium magazine dat ondernemers inspireert, verbindt en uitnodigt om op hun eigen tempo te ontdekken is daarom the way to go.
We herdachten het magazine van A tot Z. Zowel de inhoud als het uiterlijk moest aansluiten bij de leefwereld van de ondernemers. Weinig actualiteit, wel diepgaande, tijdloze verhalen waarin ondernemers openhartig hun traject delen. Niet alleen de successen, maar ook de uitdagingen en keerpunten die hen gevormd hebben. Inspirerend en herkenbaar. En niet enkel van de typische ondernemer. Jan Leyers is in eerste instantie een artiest, maar hij leeft ook als ondernemer. En dus verdient hij een plekje in het magazine.
Ook de look & feel kregen een upgrade. Door een premium design, sprekende beelden en een kwalitatieve uitwerking nodigt het magazine uit om vast te nemen en rustig door te bladeren - bijvoorbeeld bij een koffie in het weekend. Elk detail draagt bij aan aan de perceptie van Voka als sterk en verbindend ondernemersnetwerk.
Voka magazine is nu een magazine op maat van de ondernemer: dichtbij hun leefwereld en met hun verhalen. Het straalt kwaliteit uit en versterkt de band tussen Voka en zijn leden.
Sandy Panis, contentmanager bij Voka: “Onze droom is uitgekomen. Voka magazine valt op, inspireert én geeft goesting om te lezen”